မိတ္ေဆြ မ်ား sex ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ဓါတ္ပံု၊မူဗီမ်ား ပို႔လိုပါက
myanmarlay007@gmail.com သို႔ ေပးပို႔ႏိုင္ပါသည္။

Friday, April 25, 2014

၂ခါတည္းပါ



၂ခါတည္းပါ


တေန.ေတာ.ေယာက္က်ားျဖစ္သူကမိန္းမျဖစ္သူအားမယံုမၾကည္ျဖစ္လာေသာေၾကာင္.မိန္မျဖစ္သူအားေခၚေမးေလသည္။.....
ေယာက္က်ား။ ။မင္းငါနဲ.ေပါင္းလာတဲ.ကာလတေလ်ာက္မွာတျခားေယာက္က်ားေတြနဲ.ေဖာက္ျပန္ဖူးလား?
မိန္းမကလည္းေယာက္က်ားကိုေၾကာက္ရေသာေၾကာင္.မလိမ္ပဲေျပာေလသည္။
မိန္းမ ။ ။ဟုတ္..ဟုတ္ကဲ့၂ခါေဖာက္ျပန္ဖူးပါတယ္။
ေယာက္က်ား။ ။ဘာ...၊ဘယ္တုန္းကလဲေျပာစမ္း
မိန္းမ ။ ။၁၉၉၀ရွင္ေျဖေထာက္က်ိဳးတုန္းကက်မတို.ေဆးကုစရာပိုက္ဆံမရွိလို.ဆရာ၀န္ကိုအလကားကုေပးဖို့က်..က်မ
ေယာက္က်ား။ ။ကဲေနာက္တခါေရာ...?
မိန္းမ ။ ။၁၉၉၆ရွင္ျမို.ေတာ္၀န္၀င္ျပိုင္ေတာ.ရွင္ႏိုင္ေအာင္က်မလုပ္ေပးခဲ.တယ္
ေယာက္က်ား။ ။ဘယ္လိုလုပ္ေပးခဲ့တာလဲ...
မိန္းမ ။ ။ရွင္အႏိုင္ရဖို.ေထာက္ခံမဲ၁၅၀လိုေနလို့ က်မ..က်မ.......

No comments:

Post a Comment